۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۴۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد؛

برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت در کرمانشاه

برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت در کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم شکیبا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از پنج هزار و ۷۲۳ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن در کرمانشاه انجام گرفته است.

وی افزود: در طی این بازرسی‌ها ۸۵ تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا پلمپ و ۷۹ قلیان سرا تعطیل شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ۷۴ مرکز فروش شیرینی، آب میوه و بستنی، ۱۷۱ آرایشگاه زنانه، ۴۲ باشگاه بدنسازی و بیش از ۱۲۶ واحد صنفی دیگر از جمله بنگاه املاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، گیم نت و سایر مراکز متخلف تعطیل شد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا و اعمال محدودیت برگزاری مراسمات جشن و عزا، گفت: در این مدت بیش از ۱۲ مورد از صاحبان جشن و عزا به دلیل عدم توجه به رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی و ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

شکیبا از ادامه نظارت‌ها به صورت مستمر خبر داد و با درخواست از مردم استان، گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم‌های جشن و عزا و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری نقش آفرینی کنید..

وی در خصوص مشارکت مردم در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5060073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha