۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۴۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

تنها ۲۷ تخت دیگر برای بیماران کرونایی در کرمانشاه داریم

تنها ۲۷ تخت دیگر برای بیماران کرونایی در کرمانشاه داریم

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: هزار و ۳۰ تخت‌، مهیای خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شده و در حال حاضر هزار و هفت بیمار مبتلا در بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا مرادی بعد از ظهر امروز در اولین روز پس از بهبودی از بیماری کرونا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۳۰ تخت در استان کرمانشاه، مهیای خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شده، درحالی که هم اکنون بیش از هزار و هفت بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت هستند و فقط ۲۷ تخت دیگر برای پذیرش بیماران جدید داریم.

وی با اشاره به افزایش ۵۹ درصدی بستری‌ها در بیمارستان‌های استان، افزود: تعداد بیماران در ماه مهر نسبت به شهریورماه، ۵۹ درصد و ۱۰ روز اول آبان نسبت به ۱۰ روز اول مهر ۵۱ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۴۵ درصد افزایش میزان فوتی مبتلا به کرونا در ۱۰ روز اول آبان نسبت به ۱۰ روز اول مهر داشته‌ایم؛ که ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها را نشان می‌دهد.

مرادی ادامه داد: در مهر ماه میانگین فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در هر روز هفت نفر به ثبت رسید اما در آبان ماه به میانگین ۱۰ نفر در روز رسیده‌ایم که این آمار نیز روند افزایشی داشته است.

وی گفت: تمامی بیمارستان‌های استان کرمانشاه به غیر از ۲ بیمارستان خصوصی در شهر کرمانشاه درگیر بیماری کرونا هستند و بیماران کرونایی در آنها بستری هستند.

کد خبر 5060831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      0 0
      بدون شک اگر شیوه نامه بهداشتی بطور جدی و کامل اجرا نشود هر تعداد هم تخت جدید بیمارستانی ایجاد شود پاسخگویی مبتلایان کرونا نخواهد بود