۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۲۸

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تأکید کرد:

تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب پیش از بارندگی دراهواز ضرروی است

تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب پیش از بارندگی دراهواز ضرروی است

اهواز- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب اهواز پیش از شروع بارندگی ضروری است و مدیران شرکت آب و فاضلاب و شهرداری باید بر روند اجرایی آنها حساس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید بن عباس عصر امروز شنبه در نشست بررسی و ارزیابی روند اجرایی پروژه‌های طرح اضطراری (ضربتی) آب‌گرفتگی، اظهار کرد: با وجود اینکه از وضعیت اعتباری آگاه هستیم و می‌دانیم کار در این شرایط سخت است اما مصوباتی که در خصوص آب‌گرفتگی تصویب شده است باید در موعد مقرر انجام شوند و هیچ توجیهی در زمینه تعلل در انجام روند طرح ضربتی فاضلاب و آب‌های سطحی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: مسئولیت وضعیت ساماندهی و اصلاح شبکه‌های فاضلاب و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه آب‌گرفتگی احتمالی بر عهده شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: بررسی روند اجرایی پروژه‌های مناطق شهری مختلف اهواز حاکی از آن است که هماهنگی خوبی میان شهرداری و شرکت آبفا وجود دارد و تنها در دو منطقه این هماهنگی نسبت به دیگر مناطق کمتر است که انتظار می‌رود این دو منطقه هماهنگی خود را افزایش دهند.

بن عباس تأکید کرد: نقاط آبگیر همچون زیرگذرها، جاده‌های ساحلی، پل‌ها و امثال آنها باید به طور کامل شناسایی شوند و تجهیزات اضطراری پیش از شروع بارندگی به منظور پیشگیری از هر گونه آب‌گرفتگی در آن نقاط مستقر و نصب شوند.

کد خبر 5060835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha