۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳

امام جمعه قزوین:

صهیونیست‌ها به دنبال دو قطبی اسلام و مسیحیت هستند

 صهیونیست‌ها به دنبال دو قطبی اسلام و مسیحیت هستند

قزوین – نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یهودیان صهیونیست تلاش می‌کنند تا بین اسلام و مسیحیت دو قطبی ایجاد کنند اما این دو قطبی نیز مانند دو قطبی بین شیعه و سنی شکست خواهد خورد.



 

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای ۳۰۰ جهیزیه به اقشار کم درآمد که از سوی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین انجام شد اظهار کرد: حمایت از امر ازدواج به عنوان یکی از اموری که اسلام بر آن بسیار تأکید دارد کار بزرگ و ارزشمندی است.

وی افزود: حمایت از خانواده‌های کم درآمد مخصوصاً برای ازدواج جوانان باید به جدیت و همت بیشتری صورت بگیرد و بدون شک خداوند به اینگونه حرکات برکت زیادی خواهد داد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: کرونا فرصتی شده تا مردم با نگاهی ویژه به میدان مقابله با آن آمده و به دنبال حل مشکلات از یکدیگر باشند تا بتوانند تکلیف دینی و شرعی خود را به درستی ادا کنند.

وی تصریح کرد: حضور همه اقشار در تأمین بسته‌های معیشتی برای اقشار کم درآمد در این ایام حرکتی ماندگار و بی نظیر رقم زد و توانست بخشی از مشکلات افراد آسیب دیده را رفع کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: پیامبران پیشین در کتاب‌های مقدس خود، میلاد و بعثت حضرت محمد (ص) را وعده داده بودند.

وی با بیان اینکه در دین کلمه‌ای با عنوان ادیان نداریم، تصریح کرد: آئین‌های الهی یکی هستند و همان نهال که از سوی حضرت آدم و حوا کاشته شده است، توسط پیامبران آبیاری شده تا به پیامبر خاتم (ص) رسیده است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اگر ماکرون کمی به دین خود آگاهی داشت هرگز توهین به پیامبر اسلام را نمی‌پذیرفت و اجازه نمی‌داد کسی با شعار آزادی بیان به پیامبر رحمت، عقلانیت، صلح، دوستی و مبارزه با جهل و ظلم توهین و جسارت کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرانسه دیکته نوشته شده صهیونیست‌ها را اجرا کرد، ادامه داد: مواضع قرآن در رابطه با یهودیان صهیونیست باعث عصبانیت صهیونیسم جهانی شده و باعث شده تا آنها از هر ابزاری برای توهین به پیامبر (ص) استفاده کنند.

امام جمعه قزوین گفت: یهودیان صهیونیست تلاش می‌کنند تا بین اسلام و مسیحیت دو قطبی ایجاد کنند اما این دو قطبی نیز به مانند شکست در ایجاد دو قطبی بین شیعه و سنی به شکست محکوم است.

وی اظهار کرد: بشر هر روز به سمت عقلانیت، ظلم‌ستیزی و معرفت پیش می‌رود و با قرار گرفتن مسلمانان و مسیحیان واقعی آینده جهان طبق وعده الهی روشن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان یادآور شد: مسلمانان و مسیحیان آزاده جهان با بیداری و هوشیاری این توطئه‌ها را درک کرده و آن را شکست می‌دهند.

کد خبر 5062422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha