۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶

امیرعبداللهیان:

ذوق‌زدگی از آمدن یک رئیس‌جمهور یافتن سراب آرزوها در آمریکاست

ذوق‌زدگی از آمدن یک رئیس‌جمهور یافتن سراب آرزوها در آمریکاست

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد. ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در توییتی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما با حزب دموکرات و جمهوریخواه US مذاکره داشتیم. برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد. ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست. واقعیت آنجا همین است که می‌بینیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ادامه داد: بی تردید ایران قوی است و با اقتصادی قوی بیمه خواهد شد. با جهان رابطه عزتمند داریم.

کد خبر 5065029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 2
      حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنرانی تلویزیونی به مردم به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اشاره کرده و فرمودند: سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی کند. ایشان فرمودند: بله ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد اما در سیاست ما هیچ تاثیری نمی گذارد، سیا
    • رضا صحبتی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 3
      سلام عرض ادب آقای دکتر بزرگوار انشاالله خداوند به شما توفیق دهد مشگل ما اختلاسگران داخلی و سوئ استفاده کندگان هست تقاضا داریم اشخاصی همچون حضرتعالی در برنامه های خیلی کوتاه حتی تک جمله ای های توئیتری یا کانالهای فضای مجازی به آگاهی ملت بزرگ برسانید و اطلاع رسانی کنید که آمریکا سرابی بیش نیست فقط
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 0
      از بس مسئولان بد عمل کردند که همه به خارج دل بستند.تمام ضعف های خود را به خارج حواله کردید
    • سونیا پارسی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      1 0
      امیدوارم از دولت روحانی به سلامت عبور کنیم و بتوانیم در دولت آقای جلیلی اقتصادی بدون وابستگی داشته باشیم