۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری:

پرداخت تسهیلات سفر رئیس‌جمهور به مرور انجام می‌شود

پرداخت تسهیلات سفر رئیس‌جمهور به مرور انجام می‌شود

شهرکرد-مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به مرور پیامک دوم جهت تشکیل پرونده به ۲۴ هزار متقاضی مشمول دریافت تسهیلات ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد طهماسبی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به حساسیت استاندار این استان در خصوص پرداخت تسهیلات سفر دوم ریاست جمهور به متقاضیان، موضوع در حضور مدیران عامل بانک‌های عامل استان مطرح شد.

وی افزود: تذکرات لازم به بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهور داده شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متقاضیان نگران دریافت پیامک دوم بانک نباشند، به جهت جلوگیری از ازدحام مردم در شعب بانکی تدابیری اندیشیده شده است و به مرور پیامک دوم جهت تشکیل پرونده به ۲۴ هزار متقاضی مشمول دریافت تسهیلات ارسال خواهد شد.

طهماسبی عنوان کرد: تاکنون بانک سپه حدود ۲۰۰ فقره از تسهیلات ریاست جمهوری را پرداخت کرده است و انتظار می‌رود دیگر بانک‌ها نیز به روند پرداخت تسهیلات سرعت ببخشند.

وی به تضامین لازم برای تسهیلات اشاره کرد و گفت: بانک‌ها حداقل همراهی و همکاری را با مردم داشته باشند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن شیرینی آن را بچشند.

کد خبر 6132060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha