۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

توسط پلیس امنیت انجام شد

دستگیری عاملان تخریب یک میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت

دستگیری عاملان تخریب یک میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت

 با همت مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ۵ عامل تخریب شیشه‌های واحدهای صنفی و خودروی شهروندان که یک میلیارد ریال، خسارت وارد کرده بودند در کمتر ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکم آبان ماه ۹ تن از شهروندان محله خزانه با در دست داشتن دستور قضائی مبنی بر شناسایی متهمان پرونده به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و نسبت به تخریب شیشه‌های واحدهای صنفی و خودروهایشان اعلام شکایت کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات اولیه نشان از این داشت، ۵ شرور با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه‌های شب به محله خزانه مراجعه و شیشه‌های ۳ واحد صنفی و۶ دستگاه از خودروهای شهروندان که در کنار خیابان پارک شده بود تخریب و قبل از حضور مأموران کلانتری محل از محل گریخته‌اند.

در این گزارش آمده است، تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مسئولیت پرونده را برعهده گرفته و در رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند هر ۵ متهم را شناسایی کنند و به دنبال آن مخفیگاه متهمان را که یک گاوداری در حوالی کهریزک بوده شناسایی کردند.

گفتنی است، با هماهنگی‌های قضائی هر ۵ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان میزان خسارت وارده توسط متهمان را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و انگیزه متهمان از تخریب اموال شهروندان در حال بررسی است.

کد خبر 5071302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha