۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۰۷

سرمربی نفت آبادان:

بلاتکلیفی به ما آسیب می‌زند/نتوانستیم حریف را آنالیز کنیم

بلاتکلیفی به ما آسیب می‌زند/نتوانستیم حریف را آنالیز کنیم

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در هر شرایطی بچه‌ها را در آمادگی نگه داریم اما چیزی که به ما آسیب می‌زند بلاتکلیفی در برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه دوشنبه در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پیکان با بیان اینکه با تلاش مدیریت باشگاه و مسئولان شهر توانستیم بخشی از عقب افتادگی‌مان را جبران کنیم، افزود: امیدوارم فردا بتوانیم با تلاش بازیکنان اولین سه امتیاز را به دست بیاوریم و به هواداران‌مان که جای آنها در ورزشگاه خالی است، هدیه کنیم.

وی گفت: با توجه به این‌که تیم حریف را نمی‌توانستیم آنالیز کنیم، توانستیم بازیکنان را به آمادگی که مدنظرمان است برسانیم. به لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها کار کردیم و باید بیشتر حواسمان به خودمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه شرایط برای هر دو تیم در بازی فردا یکسان است، گفت: همانقدر که مهدی تارتار در تیمش تغییرات داشته است، ما هم تغییرات داشته‌ایم اما به فلسفه همدیگر آشنا هستیم و تنها شناختی که نسبت به هم داریم نوع فوتبالی است که بازی می‌کنیم.

پور موسوی در خصوص احتمال لغو لیگ برتر گفت: با توجه به کمبود زمانی که سازمان لیگ در جدول مسابقاتش دارد، باید یک راهکاری برای انجام مسابقات داشته باشند. فکر می‌کنم هفته دوم را برگزار کنند و اگر بخواهند تعطیل کنند هم از دو هفته، یک هفته‌اش را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه تختی آبادان از ساعت ۱۶:۴۰ فردا میزبان نبرد تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران بازی باقی مانده هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خواهد بود.

علی عبدالله زاده و علی حنفی به علت مصدومیت نمی‌توانند برای طلایی پوشان دیار اروند به میدان بروند.

محمدحسین ترابیان به همراه امیرمحمد داودزاده و بهمن عبدالهی این بازی را قضاوت می‌کند.

شاگردان پورموسوی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور را با کسب عنوان هفتمی به پایان رساندند.

کد خبر 5073306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha