دفتر جریان آزاد ملی لبنان:

باسیل نامه‌ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است

باسیل نامه‌ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است

دفتر جریان آزاد ملی لبنان با صدور بیانیه ای اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر ارسال نامه ای از سوی «جبران باسیل» به ایالات متحده آمریکا برای لغو تحریم ها علیه خود را قویا تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر جریان آزاد ملی لبنان بیانیه‌ای را در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اقدام جبران باسیل، رئیس این جریان در ارسال نامه به سران ایالات متحده آمریکا، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، دفتر جریان آزاد ملی لبنان در این بیانیه اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر ارسال نامه‌ای از سوی «جبران باسیل» به ایالات متحده آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه خود را قویاً تکذیب کرد.

این دفتر در بیانیه مذکور تأکید کرده است: در حال حاضر همچنان بررسی ابعاد مختلف سیاسی و قانونی تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جبران باسیل ادامه دارد تا بدین ترتیب واکنش مناسب آن انجام گیرد. تا این لحظه نیز هیچ نامه‌ای از سوی باسیل به آمریکا ارسال نشده است.

پیشتر «جبران باسیل» در واکنش به تحریم خود توسط آمریکایی‌ها گفته بود: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه در لبنان هستند و در جریان حضور من در کابینه در سال ۲۰۱۷ این تلاش‌های فتنه انگیز خود را افزایش دادند.

باسیل تأکید کرده بود: آمریکایی‌ها به دنبال قطع روابط ما با حزب الله هستند. من به آنها گفتم که مزدور آمریکایی‌ها نیستم. ما خواهان اجرای تحقیقات در خصوص آنچه که رخ داده هستیم و می‌خواهیم روابط خود را با دولت جدید آمریکا گسترش دهیم اما با این حال، آمریکا از ترور سیاسی در جهان در راستای اهداف خود استفاده می‌کند.

کد خبر 5076007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha