۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین:

رفع دغدغه تولید کنندگان و کارگران اولویت حوزه مقاومت بسیج است

 رفع دغدغه تولید کنندگان و کارگران اولویت حوزه مقاومت بسیج است

ورامین- فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین گفت: رفع دغدغه تولید کنندگان و کارگران اولویت حوزه مقاومت بسیج کارگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین میری عصر چهارشنبه همزمان با هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج و رسالت بسیجی بودن همیشه در بزنگاه‌های انقلاب ما نقش ویژه و تأثیرگذار داشته است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در ایام کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس خطرناک کرونا بسیج با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها به صحنه آمد و در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه قرار گرفت و به جرأت می‌توان گفت که گروه‌های جهادی بسیج بیشترین حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا را داشته‌اند.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهیدان احمدی پور ورامین درباره عملکرد این حوزه در ایام کرونا بیان داشت: حوزه مقاومت بسیج کارگری شهیدان احمدی پور شهرستان ورامین توانسته است به موازات سایر مؤسسات، هیئات و نهادهای دیگر در خصوص کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا با تمام توان پای کار باشد.

وی به برخی از این موارد اشاره کرد و افزود: کمک‌های مومنانه شامل یکهزار بسته ارزاق و ۱۸۰۰ عدد کارت هدیه به کارگران خط تولید، فصلی و ساختمانی، پخش ۶ هزار پرس غذای گرم بین کارگران، خدمات عکاسی، ویزیت رایگان به همراه بستری کارگران بی بضاعت که نیاز به بستری در بیمارستان داشتند، پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان وام قرضه الحسنه یک میلیون تومانی بین کارگران خط تولید با هماهنگی صندوق‌های قرض الحسنه ورامین، پخش ۱۰ تن هندوانه در روز تاسوعا، تهیه ویلچر رایگان برای خانواده‌های نیازمند، ضد عفونی و سم زدایی واحدهای تولیدی در قالب گروه‌های جهادی بسیج، پخش ۲۰۰ هزار نان رایگان بین نیازمندان و ۳۰ هزار ماسک رایگان بین کارگران خط مقدم تولید از جمله مواردی بوده است که توسط این حوزه در سال جاری صورت گرفته است.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان ورامین به کارهای صورت گرفته در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری هر هفته با هماهنگی رؤسای ادارات و نهادها در روزهای پنجشنبه با حضور در کارخانجات تولیدی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، در جهت رفع مشکلات آنها گامی هر چند کوچک، برداشته می‌شود.

میری عنوان داشت: تولید کنندگان و کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و از این رو ما در بسیج کارگری بنا را بر حمایت از آنها گذاشته‌ایم و در این راه از زحمات همه عزیزان خصوصاً امام جمعه موقت ورامین، فرمانده و جانشین سپاه ناحیه ورامین، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین و مدیر عامل‌های شهرک صنعتی سالاریه و خیرآباد، چرمشهر و ملاآقایی در جهت کمک به رفع مشکلات تشکر می‌کنیم.

فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین معرفی تولید کنندگان و محصولات تولیدی شهرستان ورامین را در کشور و خارج از کشور مهم دانست و ادامه داد: توانسته‌ایم با ارتباط با شبکه تلویزیونی ایران کالا در چندین نوبت در کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم با تولید کنندگان و عزیزان کارگر محصولات تولیدی را به همه کشور معرفی کنیم که تأثیرات آن در شبکه فروش کارخانجات با فراگیری شبکه فروش در کل کشور و خارج آن مشهود است.

وی مشارکت در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی را دیگر فعالیت‌های این حوزه دانست و تصریح کرد: توانسته‌ایم در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مراسم، ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفته حقوق بشر آمریکایی، شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت، هفته دفاع مقدس و بسیج در واحدهای تولیدی با دعوت از سخنرانان مطرح مراسم بصیرت افزایی برگزار کنیم.

میری در پایان با تقدیر از تولید کنندگان در همکاری با این حوزه گفت: با حضور امام جمعه موقت ورامین، فرمانده و جانشین سپاه ناحیه و مدیر عامل‌های شهرک‌های صنعتی ورامین تاکنون ۲۱ پایگاه بسیج در کارخانجات تولیدی راه اندازی و در دست اقدام داریم، که خوشبختانه با استقبال گسترده کارگران جهت عضویت در پایگاه‌های بسیج کارگری مواجه شده است.

کد خبر 5080825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha