۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز:

هدف تروریست‌های صهیونیست همه مردم ایران است

هدف تروریست‌های صهیونیست همه مردم ایران است

کرج - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در پی ترور شهید محسن فخری زاده به دست عوامل رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در پی ترور شهید محسن فخری زاده به دست عوامل رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب _۲۳)

دانشمندِ بزرگ و پرافتخار میهنِ اسلامی، شهید محسن فخری زاده در سالگرد شهادت دانشمندِ هسته‌ای، شهید مجید شهریاری، آسمانی شد.

دیروز ارواح طیبه شهدا و امام شهدا روح مطهر این شهید والامقام را در آغوش گرفتند و ملت عزیز ایران از خدمت به او و او نیز متقابلاً از ادامه خدمت به این ملت، محروم گردید.

این سرباز خدوم و دانشمند هسته‌ای و موشکی کشورمان که سال‌ها در آرزوی شهادت، مجاهدانه تلاش می‌کرد بالاخره مزد عمل مخلصانه و شجاعانه خود در میدان جهاد علمی را گرفت و خون پاکش به‌دست جنایت‌کاران سفاکِ صهیونیست بر زمین ریخته شد.

این ترور ناجوانمردانه نشان داد، هدف تروریست‌های صهیونیسم، همه مردم ایران‌اند؛ چراکه این شهید بزرگوار به تازگی در راه همین مردم توان علمی خود را از صنعت هسته‌ای به خدمت تولید داروی درمان بیماری کرونا آورده بود.

این استاد مجاهد شهید که دوران دفاع مقدس را در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی گذرانده بود، در طول سال‌های اخیر با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد بی‌نظیرش موجب رشد و بالندگی کشور در عرصه صنایع هسته‌ای و موشکی نیز گشته بود.

با رفتن حاج قاسمِ صنعتِ هسته‌ای و موشکیِ ما، به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف نخواهد شد.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن محکومیت شدید این اقدام بزدلانه از مسئولان دولتی، نظامی و امنیتی در خصوص به تأخیر نینداختن انتقام سخت مطالبه جدی داریم.

زیرا اقدام امروز دشمن را نتیجه دیپلماسی ذلیلانه دولت میدانیم و همچنین معتقدیم که انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی در سطحی که انجام گرفت، برای دشمنان بازدارندگی محسوسی را به دنبال نداشته است و مشتاقانه حاضریم در راه انتقام این خون‌های پاک به میدان آمده و همراه با سپاهیان اسلام وارد عمل شویم.

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (سوره شعراء _۲۲۷)

در پایان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز، شهادت این دانشمند نخبه و مجاهد را به محضر حضرت بقیة‌الله اعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جامعه بزرگ علمی کشور و ملت شهیدپرور ایرانِ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

کد خبر 5082858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha