۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

مدیرکل اوقاف و امورخیریه اردبیل خبر داد؛

۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود

 ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود

اردبیل - مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح «شهید سلیمانی» با بیان اینکه در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود، اظهار کرد: این طرح در استان اردبیل نیز از اول آذر الی ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

وی از وجود ۱۷۸ بقعه متبرکه در استان خبر داد و افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی به نیازمندان استان اردبیل هدیه شود که بقاع شاخص استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در ادامه این طرح ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز از محل درآمد موقوفات و مشارکت خیرین استان و با مشارکت امامزادگان پخت و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

حجت الاسلام ستوده به محل های صرف نیات واقفین اشاره کرد و گفت: استفاده از درآمد موقوفات، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تأمین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

کد خبر 5083294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha