۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان:

روزانه ۶۰ نیروی هلال‌احمر سمنان آماده خدمت در شرایط سخت هستند

روزانه ۶۰ نیروی هلال‌احمر سمنان آماده خدمت در شرایط سخت هستند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان از تجهیز پایگاه‌های هلال احمر و آماده‌باش آن‌ها برای خدمت‌رسانی به نقاط سخت خبر داد و گفت: روزانه ۶۰ نیرو هلال‌احمر استان آماده خدمت در شرایط سخت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مظفر محمدخانی ظهر سه‌شنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه پایگاه‌های هلال‌احمر استان سمنان برای خدمت‌رسانی نقاط سخت در حالت آماده‌باش هستند، ابراز داشت: گروه‌های امداد و نجات در ۱۲ پایگاه ثابت جاده‌ای و دو پایگاه کوهستان مستقر شدند.

وی بابیان اینکه تجهیز و آمادگی ۱۰۰ درصدی پایگاه‌های امداد و نجات استان برای پاسخگویی سریع به حوادث در دست اقدام است، افزود: در این پایگاه‌ها به‌صورت روزانه ۱۳ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه روزانه ۶۰ نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در آماده‌باش هستند، ابراز داشت: این افراد برای امدادرسانی نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف‌گیر و جاده‌های استان آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

محمدخانی ضمن بیان اینکه با توجه به شروع فصل سرما و ترافیک حوادث احتمالی ازجمله حوادث کوهستانی، برف و کولاک، جاده‌ای و سیلاب همه پایگاه‌های امداد و نجات استان تجهیز شدند، تصریح کرد: چادر امدادی، پتو، بسته‌های زیستی ۲۴ ساعته، آب، بیسکوئیت، خرمای خشک و غیره و همچنین تجهیزات انفرادی زمستانه ازجمله لباس و کفش مناسب، کلاه و جوراب و دستکش به نیروهای مستقر در این پایگاه‌ها تحویل داده‌شده است.

وی بابیان اینکه یک تیم واکنش سریع عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات نیز به کار گرفته‌شده است، افزود: هم‌وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

کد خبر 5085289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha