۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد:

برگزاری ۶۳ جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا

برگزاری ۶۳ جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا

زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از برگزاری ۶۳ جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا با خروجی ۸۰۰ مصوبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان با یادآوری اینکه آمار فوتی‌های کرونایی حاکی از بیشترین درگیری قشر سالمند با این بیماری دارد، گفت: متأسفانه ۷۲ درصد فوتی‌های کرونایی در زنجان مربوط به جامعه سالمندان است.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز شاهد برگزاری ۶۳ جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا با خروجی ۸۰۰ مصوبه بوده‌ایم، افزود: خوشبختانه یکی از اقداماتی که در راستای تحقق مصوبات جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان انجام شده، تشکیل قرارگاه عملیاتی بوده است.

مرادی نافچی با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا، تا به امروز ۸۳ جلسه مربوط به این قرارگاه تشکیل شده است، تصریح کرد: امروز همه ما باید در راستای ریشه‌کن کردن شیوع ویروس کرونا وحدت رویه داشته باشیم و این مگر با همراهی عموم مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی در استان، اظهار کرد: اگر این طرح به درستی به اجرا گذاشته شود، شاهد تحقق اهدافی چون افزایش بیماریابی، کاهش تعداد فوتی‌ها، کاهش تعداد بستری‌ها و در نهایت قطع زنجیره کرونا خواهیم بود.

مرادی‌نافچی همچنین با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای ایران به دست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بی‌شک در زمان مقرر، پاسخ مناسبی به این اقدام کور دشمن داده خواهد شد.

کد خبر 5085520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha