۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان:

بیماران مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوشمند ردیابی و رصد می شوند

بیماران مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوشمند ردیابی و رصد می شوند

کاشان - معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: بیماران مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوشمند ردیابی و رصد می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ایوب درویشی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه مشترک مدیریت بیماری کرونای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌ها در هفته گذشته شاهد نتایج خوبی بودیم که طی روزها و هفته‌های آینده نتایج آن نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعمال این محدودیت‌ها مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل شد، ابراز داشت: اغلب شهرهای استان اصفهان من جمله کاشان و آران و بیدگل از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرد که این باعث می‌شود محدودیت‌ها نیز کمتر شود و فقط مشاغل گروه‌های سه و چهار تعطیل شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نتیجه این محدودیت‌ها کاهش موارد ابتلاء، بستری و فوتی خواهد بود، تصریح کرد: هر چه دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به کرونا به صورت هوشمند ردیابی می‌شوند، گفت: یکی از طرح‌هایی که بسیار بر روی آن تمرکز کرده ایم طرح شهید سلیمانی است که در قالب آن با محوریت بسیج قرار است برای یاری رساندن به بیماران کرونایی و آموزش و فرهنگ سازی مردم اقداماتی انجام شود.

درویشی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در کاشان و آران و بیدگل به صورت جدی و کامل اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تمرکز بر روی نقاطی با بیشترین میزان بیماری باشد.

وی تاکید کرد: چک‌های برگشت خورده صاحبان اصناف در طول نیمه اول آذرماه طبق مصوبه‌ای در سامانه بانک مرکزی رفع سو می‌شود.

کد خبر 5086668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha