۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد

عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر از انجام عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا با همکاری و مشارکت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و فارس یک محموله مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، در یک عملیات دقیق و هماهنگ خودرو سواری حامل مواد مخدر در محور شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

واعظی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۴۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر که در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 5086690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha