۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

رسانه‌هابرای تبیین فرهنگ کمک به نیازمندان فرهنگ سازی کنند

رسانه‌هابرای تبیین فرهنگ کمک به نیازمندان فرهنگ سازی کنند

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان،گفت: صدا و سیما، رسانه‌ها و شهرداری زنجان برای تبیین فرهنگ کمک به نیازمندان دراستان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر پنجشنبه در جلسه مواسات در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت برگزاری ستاد طرح مواسات در سایر شهرستان‌های استان تاکید کردو گفت: کرونا مردم را از نظر روحی، روانی، اقتصادی و سلامتی دچار مشکل کرده است.

وی اظهار کرد: در این وضعیت بد اقتصادی تعداد زیادی از خانواده‌ها دچار مشکل اقتصادی شدند که باید دست آنها را گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت کرونایی طی دو هفته گذشته دراستان خوب بود، گفت: این مهم باعث شده تا سه شهرستان قرمز استان به شرایط نارنجی تغییر کند.

نافچی به راه اندازی قرارگاه سردار شهید سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: رویکرد ما در این قرارگاه، بیمار یابی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا و در نتیجه کاهش بستری‌ها و فوتی‌ها دراستان است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بی بضاعت دراستان از آموزش جا ماندند، ابراز داشت: با راه اندازی یک پویش جدید، این مشکل تا پایان ماه جاری در استان رفع شود تا این دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، برلزوم هدایت نذورات به سمت تامین تبلت و گوشی برای دانش آموزان و نیز برای تهیه ماسک برای بیماران و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: تاثیر شیوع کرونا بر معیشت، سلامت، اقتصاد و زندگی مردم به ویژه در چهار دهک پایین جامعه بیشتر بوده است.

نافچی گفت: از طریق کمک‌های مومنانه که راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب است، می‌توان در این شرایط به یاری اقشار آسیب دیده شتافت.

وی افزود: زنجانی‌ها تا کنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه برای یاری اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، ابراز داشت: صدا و سیما، رسانه‌ها و شهرداری زنجان برای تبیین فرهنگ کمک به نیازمندان دراستان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5087077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha