ائتلاف الفتح:

نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش را هرگز فراموش نمی کنیم

نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش را هرگز فراموش نمی کنیم

ائتلاف الفتح عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عراقی‌ها هیچ‌گاه سردار شهید قاسم سلیمانی برادر و شریک راهبردی خود را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف الفتح عراق به مناسبت سومین سالگرد پیروزی بر تشکیلات تروریستی داعش در این کشور یک بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: عراقی‌ها هیچگاه سردار شهید قاسم سلیمانی شریک راهبردی و برادر خود را فراموش نخواهند کرد.

به نوشته این بیانیه، جوانان عراقی با شجاعت جنگیدند و کشورشان را از دست عناصر تروریستی آزاد کردند. آنها به نیابت از ملت خود و ملت‌های منطقه و جهان، فتنه را نابود کردند.

این ائتلاف در ادامه، به فتوای مرجعیت دینی عراق که در دل‌ها شور و شوق دمید و خون‌ها را در رگ‌ها به حرکت در آورد اشاره کرد.

در بیانیه ائتلاف الفتح آمده است: ما در این روز یاد فرمانده شهید ابومهدی المهندس قهرمان و الگوی مجاهدان را بزرگ می‌داریم. وی نماد بزرگی است که جان خود را برای خداوند و آزادسازی و نجات سرزمین خویش از اشغالگران داعشی فدا کرد. همچنین نباید نقش فرمانده شهید قاسم سلیمانی شریک راهبردی و برادری را که جان خود را برای عراق و ملت و مقدسات آن فدا کرد تا عراقِ امام حسین (ع) سربلند باقی بماند، فراموش کنیم.

این ائتلاف بر ضرورت تقویت وحدت برای تداوم حرکت در مسیر حفاظت از حاکمیت و استقلال و ثبات عراق تاکید کرد.

دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و به همین مناسبت در عراق مراسم‌هایی برای بزرگداشت این دستاورد برگزار شده است.

کد خبر 5092909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • گمنام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 0
      همه می دانند که سردار سلیمانی وابو مهدی دوبرادر بودند وهرکدامشان اسطوره.اینها بودند که باعث‌ نابودی داعش شدند.حتی با شهادتشان خون تازه ای در رگ جوانان برای مبارزه با آمریکا ورژیم اشغالگر ونجس اسراییل و چند کشور مردم فروش حوزه خلیج فارس دمیدن.سنگ مزار آنها هم لرزه به تن تروریسمها می اندازه.