۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۷

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد:

خوشحالم با برد نیم فصل را تمام کردیم

خوشحالم با برد نیم فصل را تمام کردیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: خدا را شکر که با پیروزی، نیم فصل نخست رقابت ها را به پایان رساندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال شهرداری گنبد در آخرین بازی خود در دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش مقابل تیم آذرباتری ارومیه گفت: خدا را شکر با پیروزی نیم فصل نخست مسابقات را به اتمام رساندیم. متاسفانه در ۲-۳ هفته اخیر حواشی زیادی داشتیم. نمی‌خواهم خیلی وارد این موضوع‌ها شوم. امروز بازیکنانم در تمام فاکتور، والیبال را به خوبی بازی کردند. با تمرکز بودیم.

وی افزود: موفق شدیم تیمی که از نظر روانی دچار مشکل بود را به شرایط عادی بازگردانیم. بازیکنانم قابل تقدیر هستند. ۶۰ درصد از بازیکنان تیم سابقه بازی در سوپر لیگ را نداشتند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد اظهار داشت: بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند. از همه تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید در نیم فصل نخست را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم.

کد خبر 5095983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha