۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پراخت۲۱۲۴فقره وام به مددجویان کمیته امداد

پراخت۲۱۲۴فقره وام به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پراخت دو هزار و ۱۲۴ فقره وام به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۲۷۵ مددجو نیز از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شده اند.

سید ابوالفضل پرپنچی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعداد وام‌های پرداخت شده به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: طی این مدت دو هزار و ۱۲۴ فقره وام از محل منابع بانکی و امدادی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای وام‌های پرداختی به مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز اشاره و تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار نفر از مددجویان و کارجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کسب و کار پایدار سازی طرح‌های اشتغال بهره مند شده‌اند.

پرپنچی در مورد تعداد شغل‌هایی که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران نیز ایجاد شده است گفت: طی این مدت برای ۲ هزار و ۲۷۵ مددجوی تحت پوشش از طریق مراکز کاریابی شغل ایجاد شده است.

به گفته وی، همچنین براساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون، حدود ۶۰۰ طرح راهبری شغلی برای مددجویان و نیازمندان استان تهران به کمک کارآفرینان موفق و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده است.

کد خبر 5099170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha