۴ دی ۱۳۹۹، ۸:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد

تیم‌ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند/رضایت از سطح کیفی لیگ

تیم‌ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند/رضایت از سطح کیفی لیگ

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در پایان دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان گفت: رقابت ها در گروه «ب» نسبت به گروه «الف» جذاب تر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دور مقدماتی لیگ متمرکز والیبال در گروه «ب» تیم ذوب آهن اصفهان پس از تیم پیکان به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه (ب) گفت: نخستین باری بود که مسابقات به شیوه متمرکز برگزار شد. به همین دلیل تجربه‌ای نداشتیم و کار برایمان سخت بود. تیم‌ها به این شیوه عادت نداشتند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی و عوامل دست اندرکار تصمیم بر این گرفته شد تا رقابت‌ها به شیوه متمرکز انجام شود.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن ادامه داد: این شیوه را پذیرفتیم و تا پایان دور مقدماتی نیز مشکلات کمی برای تیم‌ها پیش آمد. امیدواریم در ادامه و در دور نهایی مسابقات نیز شاهد این شیوه باشیم.

صادقی درباره سطح کیفی رقابت نیز گفت: شرایط گروه (الف) را نمی‌دانم اما در گروه (ب) غیر از یکی دو دیدار که یک طرفه بود سایر دیدارها به خوبی برگزار شد. به ویژه تیم خجسته اسلامشهر نمایش خوبی در مسابقات داشت و فکر می‌کنم در گروه (ب) نسبت به گروه (الف) شرایط نزدیک تر و جذاب‌تر بین تیم‌ها برقرار بود.

وی در پایان درباره شرایط تیم ذوب آهن اصفهان گفت: پس از پایان دور مقدماتی سه روز به بازیکنان استراحت دادیم. از روز پنج شنبه تمرینات را از سر خواهیم گرفت و خود را برای حضور در دور نهایی رقابت آماده خواهیم کرد.

کد خبر 5102970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha