سرپرست معاونت توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اجرای سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد از طریق ماده ۵۶پیگیری می‌شود

اجرای سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد از طریق ماده ۵۶پیگیری می‌شود

یاسوج- سرپرست معاونت توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سد تنگ سرخ و جاده یاسوج- شیراز در کهگیلویه و بویراحمد از طریق ماده ۵۶ پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا پناه عصر دوشنبه در حاشیه آغاز فعالیت هیئت اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: بنا به درخواست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیئت‌هایی از سوی این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه آن برای ارزیابی مشکلات و توسعه اشتغال به هفت استان محروم کشور سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه این هیئت به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند، گفت: اولین سفر این هیئت به کهگیلویه و بویراحمد است و در این سفر پروژه‌های مهم و مشکلات بخش اشتغال بررسی می‌شود.

پناه تصریح کرد: در این سفر، پروژه‌های دارای مشکل بررسی و پس از بازدید، زمینه رفع مشکلات فراهم می‌شود و پروژه‌ها و طرح‌های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب نیز در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌شوند.

وی اظهار داشت: پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده نیز ارزیابی شده و بخشی از پروژه‌های بزرگ استانی نیز که زمان زیادی است اجرای آن آغاز شده نیز ارزیابی و با حمایت بانک‌هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، اجرای آنها تسریع می‌شود.

پناه افزود: اجرای این طرح‌ها با حمایت بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید از طریق ماده ۵۶ تسریع خواهند شد.

کد خبر 5107155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha