۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

جانشین مرزبانی ناجا:

طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از امروز آغاز می‌شود

طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از امروز آغاز می‌شود

اهواز - جانشین مرزبانی ناجا گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موسوم به رعد، امروز سه شنبه همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلال ستاره صبح سه شنبه در بازدید از پاسگاه بوخضیر دریابانی بندر ماهشهر اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این طرح در راستای حمایت از تولید ملی و مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی کشور اجرا و در این طرح با قدرت تمام با قاچاقچیان کالا و ارز مقابله خواهد شد.

ستاره افزود: این طرح در استان خوزستان و شمال خلیج فارس به عنوان یکی از شریان‌ها و مبادی اصلی ورود کالا به کشور با جدیت و شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به آمار قاچاق دام در حوزه دریا، تصریح کرد: در حال حاضر بحث قاچاق دام از طریق دریا فقط به مقصد بندر خصب عمان صورت می‌گیرد که مبارزه با این مسأله در خشکی هزینه‌ها و مشکلات فراوانی دارد.

جانشین مرزبانی ناجا ادامه داد: برای مبارزه منطقی‌تر و بهتر با این پدیده تمام توان خود را در دریا و آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور و حوالی تنگه هرمز گذاشته‌ایم و این موضوع هزینه‌ها و مشکلات این کار را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

ستاره عنوان کرد: به قاچاقچیان احشام هشدار می‌دهیم که مبارزه و برخورد ما با این موضوع بسیار جدی، سخت و شدید خواهد بود؛ بنابراین به آن‌ها توصیه می‌کنیم دست از این اقدام شوم بردارند.

وی گفت: البته در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده در خوزستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و آمار آن در این استان به نزدیک صفر رسیده است.

کد خبر 5107592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha