۱۱ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۳۷

در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم تاکید شد؛

نابودی رژیم صهیونیستی آرمان همه مجاهدین

 نابودی رژیم صهیونیستی آرمان همه مجاهدین

قم- یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون با تاکید بر اینکه آرمان همه مجاهدین نابودی رژیم صهیونیستی است گفت: لشکر فاطمیون در خدمت آرمان نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید زهیر مجاهد پنجشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه برگزاری شد با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی رویکردش به همه موضوعات فرصت سازی بود گفت: شهید سلیمانی توانست از مهاجرین افغانستانی نیروی قدرتمند فاطمیون را تربیت کند و این نگاه است که می‌تواند گره گشایی مشکلات جهان اسلام باشد.

مسئول مرکز رسانه لشکر فاطمیون با بیان اینکه در جریان تأسیس و تثبیت لشکر فاطمیون زحمات بسیاری کشیده شد و ما میراث دار این تلاش و مقاومت و پایداری شهدای لشکر فاطمیون هستیم گفت: این رشادت‌ها برای ما هویت ساز بوده و به همین دلیل به شهدایمان افتخار می‌کنیم.

در ادامه این جلسه سید مسافر از رزمندگان لشکر فاطمیون با تاکید بر اینکه آرمان همه مجاهدین نابودی رژیم صهیونیستی است گفت: اگر هزاران نفر از بچه‌های فاطمیون هم شهید شوند این وعده الهی را محقق خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: لشکر فاطمیون در خدمت آرمان نابودی رژیم صهیونیستی است.

رزمندگان فاطمیون در این مراسم به ذکر مصیبت حضرت فاطمه (س) و عزاداری ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس پرداختند.

کد خبر 5109737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha