۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶

توسط انتشارات نگاه؛

«موش‌ها و آدم‌ها» چاپ سومی شد

«موش‌ها و آدم‌ها» چاپ سومی شد

ترجمه کتاب «موش‌ها ‌و آدم‌ها» نوشته جان استاین‌بک توسط انتشارات نگاه به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «موش‌ها و آدم‌ها» نوشته جان استاین‌بک یا استن‌بک با ترجمه رضا ستوده به‌تازگی توسط نشر نگاه به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب امسال با چاپ اول عرضه شد و طی مدت کوتاهی در شهریورماه به چاپ دوم رسید.

این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه آثار این‌نویسنده است که نشر نگاه ترجمه‌شان را منتشر می‌کند. پیش از این‌کتاب، «اتوبوس سرگردان» در قالب این‌مجموعه چاپ شد. «خوشه‌های خشم»، «اسب سرخ»، «راسته کنسروسازان»، «مروارید»، «مرگ و زندگی» و «روزگاری جنگی درگرفت» دیگر عناوینی هستند که این‌ناشر در قالب مجموعه آثار نویسنده مذکور چاپ کرده است.

جان استاین‌بک را عموما با کتاب «خوشه‌های خشم» می‌شناسند اما این‌نویسنده آمریکایی که ریشه‌ای آلمانی دارد، کتاب‌های تاثیرگذار دیگری هم دارد و در ۶۰ سالگی جایزه نوبل را از آن خود کرد.

«موش‌ها و آدم‌ها» از جمله آثار مشهور و شناخته‌شده اشتاین‌بک یا استاین‌بک است. این‌کتاب درباره تنهایی آدم‌ها و بیانیه‌ای ضد مناسبات اشتباه اجتماعی و عرف‌های غلط است. استاین‌بک در این‌کتاب حماقت برخی انسان‌ها را مد نظر قرار داده است. قصه «موش‌ها و آدم‌ها» درباره انسان‌های آسیب‌پذیری است که تحت ظلم و ستمی قرار گرفته‌اند که علتش روابط اشتباه موجود در جامعه است.

چاپ سوم این‌کتاب با ۱۴۳ صفحه و قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

کد خبر 5113629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha