۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷

اسبقیان مطرح کرد:

تشریح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان

تشریح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با تاکید بر اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان و معلولان ابلاغ شده و لازم الاجراست در مورد آن توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیات استان قم ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: خدا را شاکرم که در مدت ده ماهی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفتم، برای دومین بار به شهر مقدس قم سفر می‌کنم. از رئیس هیات برای هماهنگی و همراهی جهت زیارت حرم حضرت معصومه (س) و گلزار شهدای استان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: انتخاب پیروزمنش را به او تبریک می گویم. مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک هم دارد زیرا نوعی خدمتگزاری است. این دیدگاه امام خمینی (ره) بود.

رئیس فدراسیون افزود: مجمع با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که جای تشکر دارد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان شهرداری موظف به همکاری با ورزش‌های جانبازان و معلولین هستند. همچنین ایاب و ذهاب ورزشکاران طبق این مصوبه بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی است بنابراین هیئت می‌تواند برای برپایی ایستگاه‌های سلامت و رفت و آمد ورزشکاران جانباز و معلول و استفاده از سالن ورزشی بهزیستی با نهادهای مربوطه تعامل داشته باشد.

کد خبر 5114876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha