۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:

طرح‌های فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت ویژه می شوند

طرح‌های فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت ویژه می شوند

سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان جمع‌آوری و مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته استانی رویداد ملی «طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های فرهنگی استانی» اظهار کرد: توجه به طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های فرهنگی استانی و شهرستانی با نگاهی ویژه به حوزه آسیب‌های اجتماعی، می‌تواند به خروجی کارآمدی برای دستگاه‌های فرهنگی تبدیل شود.

وی افزود: جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه‌سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب مد نظر قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: بر این اساس طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی رصد و پایش می‌شود و حمایت مادی و معنوی از طرح‌های پیشنهادی برتر انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام حاتمیان اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از طرح‌های پیشنهادی و ارتقای انگیزشی و مهارتی فعالان برتر فرهنگی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از اهداف جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: محورهای محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است و تمامی صاحب نظران و فعالان فرهنگی استان می‌توانند طرح‌های خود را با محورهای یاد شده تا ۱۳ بهمن ماه امسال به آدرس ایمیل khabar.kd.ir ارسال کنند.

حجت الاسلام حاتمیان اعلام کرد: طرح‌های برگزیده از حمایت ۱۰۰ میلیون ریالی بهره مند خواهند شد و در مرحله اجرا حمایت می‌شوند.

کد خبر 5121708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha