۲۵ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۳۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد

راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد

فیروزکوه- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وسعت فعالیت های کشاورزی در فیروزکوه گفت: راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شفیعی عصر پنجشنبه با حضور در فیروزکوه در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه رسیدگی به روستاها و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترسازی و تأمین نیازهای مهم روستاییان باید در اولویت قرلر بگیرد اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد فیروزکوه را روستا نشینان تشکیل می‌دهند لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

شفیعی رسیدگی به حوزه آب و راه روستایی را مهم دانست و افزود: در این راستا اقدامات مطلوبی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وسعت فعالیت‌های کشاورزی در فیروزکوه گفت: راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص حوزه گردشگری دماوند و فیروزکوه نیز عنوان داشت: ورود بی ضابطه گردشگران موجب آسیب رساندن به حرایم شهری و روستایی می‌شود که در این زمینه نیز باید اقداماتی انجام شود و باید به این نکته نیز توجه ویژه شود که این شهرستان در این حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های بالقوه ای هستند که باید از آنها بهره مند شد و به زور صحیح استفاده کرد.

شفیعی اظهار داشت: فیروزکوه طی سال جاری ۳۲ میلیارد اعتبارات استانی و ۱۱۰ میلیارد اعتبارات ملی دارد که برای آن ۷۰ طرح بودجه ریزی شده و ۱۰ طرحی که اولویت دار هستند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است با تخصیص ۱۰۰ درصدی امسال افتتاح خواهند شد.

کد خبر 5122436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha