۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰

فرمانده سپاه استان زنجان:

۱۹میلیارد تومان درطرح شهید سلیمانی به نیازمندان زنجانی تعلق گرفت

۱۹میلیارد تومان درطرح شهید سلیمانی به نیازمندان زنجانی تعلق گرفت

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و سپاه و بسیج به نیازمندان در استان زنجان بوده است.

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی از ۲۰ آبان‌ماه با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در زنجان شروع شده و تاکنون هم توفیقات خوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح دو هزار و۶۰۰ نفر از بسیجیان با تمام توان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این طرح که به‌صورت محله محور و خانواده محور برای کنترل ایپدمی کرونا توسط بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اجرا می‌شود و این طرح شامل کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت و کمیته عملیاتی است.

کرمی تاکید کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و سپاه و بسیج به نیازمندان در استان بوده است.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها شامل سه تیم از جمله تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی است که اقدامات لازم توسط بسیجیان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان انجام می‌شود، ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح، افراد بیمار و کسانی که با آن‌ها در ارتباط بودند، شناسایی می‌شوند و در منزل اقدامات پزشکی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در طرح شهید سلیمانی کمک‌های بهداشتی و معیشتی هم به نیازمندان انجام می‌شود.

کد خبر 5124688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha