۳۰ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۴۲

رییس هیأت ورزش همگانی استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری لیگ تندرستی در استان مرکزی

برگزاری لیگ تندرستی در استان مرکزی

اراک- رئیس هیأت ورزش همگانی استان مرکزی گفت: نخستین لیگ تندرستی ایران، در حوزه ورزش‌های همگانی و با هدف ایجاد تحرک در میان مردم جامع از چهارم بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله نان بده شامگاه روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی با اصحاب رسانه در اراک، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های پیش بینی شده نخستین لیگ تندرستی ایران با مشارکت تمامی استان‌های کشور از چهارم بهمن سال جاری آغاز و تا بیست و نهم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری لیگ تندرستی آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی اقشار مختلف جامعه، معرفی هرچه بیشتر رویکرد جدید حاکم بر فدراسیون ورزش‌های همگانی و بهره‌گیری از پروتکل‌های علمی است.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وقوع افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های مرتبط با سیستم قلبی عروقی باهدف ایجاد تحرک و نشاط در جامعه و رسالت فدراسیون ورزش‌های همگانی و به‌کارگیری روش‌ها و ایده‌های جدید و دوری از رویکرد سنتی و تکراری پروتکل‌ها، لیگ تندرستی ایران از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی طراحی که در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نان‌بده گفت: در این لیگ افراد بالای ۱۰ سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی در سامانه اقدام می‌کنند و در پایان ضمن اهدای جوایز به نفرات شرکت کننده بر اساس میزان مشارکت و قرعه‌کشی رتبه بندی استان‌ها و شهرستان‌ها هم اعلام خواهد شد.

به گفته رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان مرکزی، اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولین ورزش کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5126112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha