توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی؛

بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سید هادی خسروشاهی برگزار می‌شود

بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سید هادی خسروشاهی برگزار می‌شود

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم سید هادی خسروشاهی را یکشنبه ۵ بهمن ماه در قالب نشست مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم استاد سید هادی خسروشاهی عالم مجاهد، اسلام پژوه و متفکر معاصر را یکشنبه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در قالب نشست مجازی برگزار می‌کند.

در این برنامه حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، آیت الله سید جمال الدین دین پرور دبیرکل بنیاد بین المللی نهج البلاغه، حجت الاسلام محمد جواد حجتی کرمانی محقق و پژوهشگر تاریخ و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، محمد مهدی جعفری نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه شیراز و سیدمحمود خسروشاهی فرزند استاد فقید و مدیر مرکز بررسی‌های اسلامی سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این نشست از کتاب زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی که در سلسله انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شده است نیز رونمایی خواهد شد.

این برنامه از پایگاه اسکای روم انجمن به‌نشانی https://www.skyroom.online/ch/farhang/anjomanmafakher پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با فشردن گزینه «میهمان» بیننده این مراسم باشند.

همچنین این نشست از طریق صفحه اینستاگرام انجمن مذکور به نشانی https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher۲ نیز پخش خواهد شد.

کد خبر 5126614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha