۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶

مدیرکل راهداری مازندران:

۱۷۵۰ روستای مازندران درگیر برف شدند

 ۱۷۵۰ روستای مازندران درگیر برف شدند

ساری- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران از برف روبی بیش از هفت هزار و ۶۳۰ کیلومتر از راه های استان خبر داد و گفت:هزار و ۷۵۰ روستا درگیر برف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نجفی اظهار داشت: در چند روزه گذشته با تلاش خستگی ناپذیر راهداران بیش از هفت هزار و ۶۳۰ کیلومتر از راه‌های مازندران برف روبی و نمک پاشی شد و با توجه به شروع بارش شدید برف و کولاک در سطح محورهای ارتباطی استان (اعم از محورهای کوهستانی و دشتی)، عملیات راهداری زمستانی با تمامی امکانات و تجهیزات در سطح محورهای برفگیر آغاز و به طور شبانه روزی ادامه داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت کرده که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۷۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول هستند.

نجفی اظهار داشت: در عملیات راهداری زمستانی بیش از ۶۷۵۰ تن نمک آسیابی و مصالح مصرف شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه گفت: علاوه بر راه‌های اصلی و فرعی بیش از هزار و ۷۵۰ روستا در مازندران درگیر برف شده که عملیات بازگشایی راه‌های ارتباطی آنها در حال انجام است.

کد خبر 5128707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha