۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

فرماندار شهرستان زنجان:

فرمانداری در مسائل جزئی پروژه‌های شهری دخالت نمی‌کند

فرمانداری در مسائل جزئی پروژه‌های شهری دخالت نمی‌کند

زنجان-فرماندار شهرستان زنجان گفت: فرمانداری به هیچ وجه در مسائل جزئی پروژه‌های شهری دخالت نمی‌کند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت المان میدان ۱۵ خرداد زنجان اظهار کرد: در خصوص پروژه‌های شهرداری تا به امروز مصوبه‌ای در خصوص اجرا شدن و یا اجرا نشدن به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال نشده است.

وی افزود: تنها موضوعی که به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال شده، مربوط به ترک تشریفات برگزاری مناقصه بوده و این در حالی است که در بودجه شهرداری اجرای این پروژه پیش‌بینی نشده بود اما تکلیف بودجه لازم برای پروژه معین نشده و مطرح کردن موضوع ترک تشریفات مقدم بر پیش‌بینی بودجه منطقی نبوده و آنچه که مهم است، بحث تامین اعتبار لازم است.

عسگری با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و مناسبتی کارهای مناسبی در شهر زنجان داشته باشیم، تصریح کرد: به ویژه اینکه زنجان جزو شهرهای تاریخی بوده و صبغه فرهنگی و تاریخی بالایی را در این شهر شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: به طور حتم به فراخور جایگاه فرهنگی شهر زنجان باید المان‌های خاص خود را نیز داشته باشیم؛ چرا که علاوه بر توسعه شهری می‌تواند در جذب گردشگر و سیما و منظر شهری تاثیرگزار بوده و علاوه بر این قادر است در انتقال مفاهیم فرهنگی شهر موثر باشد.

عسگری با یادآوری اینکه آنچه که مسلم است، این است که المان میدان ۱۵ خرداد زنجان باید با مناقصه عمومی به اجرا گذاشته شود، اظهار کرد: اگر بخواهیم در خصوص پروژه‌های عمرانی در مجموعه شهرداری نظر بدهیم، بی‌تردید این کارها باید در چارچوب آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها به اجرا گذاشته شود.

کد خبر 5128793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha