۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴

فرماندار علی آبادکتول خبرداد

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در علی آبادکتول

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در علی آبادکتول

گرگان- فرماندار علی آبادکتول از افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه در شهرستان طی دهه فجر خبرداد و گفت: کارخانه فولاد در علی آبادکتول کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سوخته سرائی ظهر دوشنبه در نشست خبری دهه فجر اظهارکرد: ۵۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی و غیره در دهه فجر امسال اجرا می شود.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقه فیلم کوتاه با موضوع نماز، دلنوشته برای مدافعان سلامت، نشست شاعران و ادبا، نشست های خبری ادارات، اجرای موسیقی های محلی کتولی، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، مسابقه پرواز با پاراگلایدر، نقاشی، خوشنویسی، دیدار با ائمه جمعه، مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی و غیره است.

سوخته سرائی با بیان اینکه امسال پروژه های عمرانی افزایش یافته است، ادامه داد: امسال ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده و بیش از ۲۴ هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۹۹ اشتغال هم ایجاد می شود، اضافه کرد: ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۹ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

طبق گفته سوخته سرائی از این تعداد پروژه ۴۰ پروژه کلنگ زنی شده و ۱۸۵ پروژه هم افتتاح می شود.

فرماندار علی آبادکتول به مهم ترین پروژه ها اشاره کرد و گفت: آبخیزداری و کنترل سیلاب، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی و غیره است.

سوخته سرائی ادامه داد: کارخانه فولاد در شهرک علی آبادکتول با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۷۲ نفر کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: از دهه فجر ۱۳۹۲ تا دهه فجر امسال حدود دو هزار و ۵۱۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شده است.

کد خبر 5130138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha