۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

تفتیان:

هدف اصلی ام قهرمانی آسیا و المپیک است

هدف اصلی ام  قهرمانی آسیا و المپیک است

مشهد - سریعترین دونده ایران گفت: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است و برای رسیدن به این عنوان با انگیزه‌ کار را جلو خواهم برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، حسن تفتیان اظهار کرد: جمعه گذشته موفق شدم در رقابت‌های داخل سالن ۶۰ متر فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، سطح این مسابقات خیلی بالا بود و دونده‌های خوبی حضور داشتند.

سریع‌ترین دونده مرد ایران گفت: اولین محک جدی من در راه المپیک همین مسابقات بود که خدا را شکر توانستم با قهرمانی آن را به پایان برسانم.

وی تاکید کرد: مصمم‌تر و با انگیزه‌تر کار را جلو خواهم برد تا به امید خدا اتفاقات خوبی در المپیک رخ دهد و تا المپیک همه چیز به خوبی پیش رود.

تفتیان با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ روز است که با هدف شرکت در مسابقات آسیایی و المپیک توکیو اردوی آماده‌سازی خود را زیر نظر «اونتانون گای» مربی فرانسوی در این کشور شروع کرده‌ام، گفت: این اردو قرار است ۵۰ روز ادامه داشته باشد و در این مدت در چند مسابقه داخل سالن شرکت می‌کنم، سپس برای مدت کوتاهی به ایران برمی‌گردم و به احتمال زیاد در رقابت‌های داخل سالن ایران هم مسابقه می‌دهم.

سریع‌ترین دونده مرد ایران تاکید کرد: قبل از قهرمانی آسیا یک اردوی دیگر در فرانسه دارم و هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است.

کد خبر 5130366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha