۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

استاندار اردبیل:

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی منت به مردم نیست

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی منت به مردم نیست

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به منزله منت گذاشتن بر سر مردم نیست بلکه بیانگر موفقیت در نوکری مسئولین به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنامجو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای متنوع در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: باید مسئولین در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای به روز انقلاب را بازگو کنند.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری در ایام دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های قبل، افزود: شهرداری‌های در سراسر استان باید پای کار بوده و متفاوت‌تر از سالهای قبل که مردم در صحنه حضور داشت عمل کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: اصناف، کسبه و بازاریان در تزئین شهر به کمک شهرداری‌ها آمده و سردرب محل کسب خود را به پرچم‌ها و پوسترها تزئین کنند و این ایام را گرامی بدارند.

بهنامجو در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دوری از مسائل حزبی و جناحی را جایز ندانست و افزود: سخنرانان و مسئولین در ارائه گزارش عملکرد خود رضایت و مطالبات مردم را پیگیری کنند چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنیانگذاری شده است.

وی به تخصیص بودجه‌های عمرانی برای پروژه‌های استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در شرایط اقتصادی نامساعد کشور، استان اردبیل در جذب تسهیلات بخش صنعتی عملکرد مناسبی دارد و برای پروژه راه آهن اردبیل نیز یک هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل برای ارائه محتوا به فضای مجازی از تشکیل اتاق تولید محتوا خبر داد و گفت: مسئولین اتاقی را با حضور فعالین و متخصصین حوزه دعوت کرده و برای مردم و مخاطبین فضای مجازی محتوای قابل فهم تولید کنند.

بیانیه گام دوم انقلاب مورد غفلت واقع شده است

معاون سیاسی استاندار اردبیل نیز در این جلسه به چالش کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه کرونا در اجرای بسیاری از برنامه‌های تأثیر منفی گذاشته است که امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شاهد حداقل تأثیرات منفی در گرامیداشت دهه فجر شاهد باشیم.

بهروز ندائی به مرور چندین باره بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: این بیانیه در عین سادگی و روان بودن بسیار پرمحتوا بوده و برای عموم مردم و مخصوصاً جوانان قابل فهم است.

وی دهه فجر را فرصت مناسب برای بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در این بیانیه برکات انقلاب و نیز برنامه‌های آینده انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری مخصوصاً برای جوانان بیان شده است، پس لازم بوده مسئولین توجه بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

معاون استاندار به انتخابات‌های سال آینده کشور نیز اشاره کرد و گفت: بعد از چهل سال زیبنده نبود که کمتر از ۵۰ درصد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند که لازم است همه مردم برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

برنامه‌های دهه فجر مسجد و محله محور اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر پای کار آمدن تمام ظرفیت‌های فضای مجازی برای گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: به خاطر حفظ سلامتی مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام حسن باقری از برگزاری راهپیمایی خودرویی در روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: برای برگزاری مراسم و عدم جلوگیری از تجمع مردم فراخوان صادر نخواهد شد و مردم به همراه خانواده می‌توانند با تزئین خودرو مسیر سابق راهپیمایی را طی کنند.
وی با تاکید بر فضاسازی شهری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته عنوان کرد: باید شهرداری و سایر نهادها جای خالی حضور فیزیکی مردم را با تزئین مناسب معابر جبران کرده و به نوعی در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سنگ تمام بگذارند.

کد خبر 5132401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha