۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم جشن تکلیف در مساجد کرمانشاه

برگزاری مراسم جشن تکلیف در مساجد کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران در روز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در مساجد استان خبر داد.

افشین کلات پور بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۲۵ برنامه مساجد در دهه مبارک فجر اظهار کرد: در صورت موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم جشن تکلیف دختران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه به صورت محدود در مساجد نخبه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات نماز، عفاف و حجاب، دیدار حضوری و ویدئوکنفرانسی با خانواده شهدا، پخش سرودهای انقلابی و پخش بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از بلندگوی مساجد از دیگر برنامه‌های شاخص ایام الله دهه فجر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: اعزام پزشکان به ۱۰ مسجد در سطح شهر کرمانشاه و در مجموع به ۴۲ مسجد در سطح استان به منظور ویزیت رایگان بیماران در مساجد و مناطق محروم انجام خواهد شد.

کلات پور با بیان اینکه مسابقه پیامکی دل نوشته‌ای به امام راحل و سردار سلیمانی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، گفت: تجمع سلیمانی‌ها با حضور جوانان هر روز در یک شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد و یا در صورت مساعد نبودن شرایط در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه دیدار لاله‌ها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه با دیدار از قبور مطهر شهدا، غبارروبی، عطر افشانی و گل افشانی آن‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است که به کمک خیرین برنامه سمت خدا با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم میان آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان برای سومین بار در استان توزیع شده است.

کد خبر 5133124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha