۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

نماینده مردم آمل در مجلس:

هزینه کرد اعتبارات کرونایی در مازندران شفاف سازی شود

 هزینه کرد اعتبارات کرونایی در مازندران شفاف سازی شود

آمل- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شفاف سازی مسئولان اجرایی در مورد چگونگی هزینه کرد اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومانی اعتبار کرونا در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجی پور ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید براینکه هزینه کرد اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومانی کرونا در مازندران شفاف سازی شود، گفت: روند تخصیص اعتبار کرونایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران عادلانه نیست.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اهمیت حمایت از مدافعان سلامت افزود: در کنار حمایت از تلاشگران عرصه سلامت باید در مورد تأمین امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی استان تلاش شود.

این نماینده مجلس توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا در مازندران را سبب ایجاد تعادل در برنامه ستاد مقابله با کرونا و تحقق اهداف محوری آن دانست وافزود: نگرانی در خصوص عدم نگاه واحد به ظرفیت‌ها و بسترهای نیازمند همدلی و هم افزایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران جدی است.

حاجی پور با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس در حل مشکلات دستگاه‌های مسئول در روند کنترل ویروس کرونا گفت: شفاف سازی در مورد چگونگی مصرف اعتبارات کرونایی مازندران مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان از مسئولان اجرایی مربوطه است.

نماینده مردم آمل همچنین با اشاره به واقعه مهم ۶ بهمن شهر هزار سنگر در روند حرکت انقلاب اسلامی بر لزوم ایجاد یادمان این حادثه تاریخی و شهدای جنگل تاکید کرد.

کد خبر 5133162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha