۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

۱۹ میلیارد کالای قاچاق از خودروهای شوتی در فیروزآباد کشف شد

۱۹ میلیارد کالای قاچاق از خودروهای شوتی در فیروزآباد کشف شد

فیروزآباد - جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک‌زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در ادامه روند مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی به ۴ دستگاه خودرو شوتی مشکوک شده و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۴ خودرو شوتی (ال ۹۰، پژو پارس، سمند و وانت پراید) را توقیف کرده و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ۱۰ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه یخچال، یک هزار و ۸ کیلوگرم گردو، ۱۱ دستگاه سرخ کن، ۱۵ عدد جاروبرقی، ۱۹۸ عدد شارژر گوشی، یک عدد کاپوت، ۸ عدد چراغ خودرو، ۱۶۰ عدد هدفون، ۱۸ عدد پایه نوری، ۷۵ عدد ساعت مچی و یک عدد اسپیکر کشف شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان داشت: رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس به منظور اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 6106596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha