۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹

استاندار خراسان شمالی:

اجازه نمی‌دهیم کسی شرایط بازار خراسان شمالی را ملتهب کند

اجازه نمی‌دهیم کسی شرایط بازار خراسان شمالی را ملتهب کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار باید دارای نتیجه مشخص باشد، گفت: اجازه نمی‌دهیم در ایام منتهی به سال جدید کسی بخواهد شرایط بازار و نظم آن را بر هم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر پنجشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجازه برهم زدن نظم اقتصادی را به کسی نمی‌دهیم و فرمانداران باید در حوزه نظارت برخوردی قاطعانه داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ورود جدی باید در حوزه نظارت‌ها توسط فرمانداری‌ها با همکاری دادستان انجام شود ضمن آنکه نظارت و برخورد باید اثرگذار باشد و نه وقت گیر.

وی با تاکید بر اینکه اگر نظارت‌ها خروجی نداشته باشد فایده‌ای هم نخواهد داشت، افزود: به هیچ عنوان در ایام منتهی به سال جدید به کسی اجازه نمی‌دهیم بخواهد شرایط بازار و نظم آن را برهم بزند.

شجاعی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست گفت: مدیران موظف هستند تا دغدغه‌ها و مشکلاتی که فرمانداران در حوزه شهرستانی خود مطرح می‌کنند را پاسخگو باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر کمبودی در سطح بازار هست باید سریع مرتفع شود و این کمبودها نباید دلیل عدم انجام کار از سوی مدیران متولی باشد.

گفتنی است در این نشست در خصوص موضوعاتی همچون بازار تنظیم شب عید، مرغ، توزیع آرد، کالاهای اساسی، به سازی مسکن محرومان، تفویض مجوز صدور پروانه معادن به شهرستان‌ها، کمبود نیروها در ادارات شهرستان‌ها و صدور مجوز برای مجتمع‌های صنعتی نان، اولویت قرار دادن محرومان در ساخت سه هزار مسکن بحث و گفتگو شد.

کد خبر 5133299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha