۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

در جلسه هیئت مرکزی گزینش سازمان تبلیغات مطرح شد؛

«سرعت» و «دقت» سرلوحه فعالیت های هیئت مرکزی گزینش است

«سرعت» و «دقت» سرلوحه فعالیت های هیئت مرکزی گزینش است

مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، دو عامل «سرعت» و «دقت» را سرلوحه این مرکز برای مباحث گزینشی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین «جلسه هیئت مرکزی گزینش»، عصر روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ با حضور حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی نماینده هیئت عالی گزینش در سازمان تبلیغات اسلامی، محمد روح‌الامینی دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا نیک‌نفس نماینده سازمان امور استخدامی در هیئت مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی و علی کسرایی فر عضو این هیئت در ساختمان شهید نواب برگزار شد.

در این جلسه؛ حجت‌الاسلام متقی فر و ابوالفضل عفت نژاد به‌عنوان اعضای جدید منصوب شدند و عضویت حجت‌الاسلام محمدابراهیم و علی کسرایی فر نیز تمدید شد.

در این جلسه همچنین پس از گزارش عملکرد هسته هیئت مرکزی گزینش، حجت‌الاسلام اکرمی به مباحث اخلاقی جامعه و موضوع قناعت و کارآفرینی اشاره کرد و سپس حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم تا فرایند گزینش در سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس قانون پیگیری شود گفت: توجه به دو عامل «سرعت» و «دقت» همواره سرلوحه کارهای ما خواهد بود این در حالی است که اجازه نخواهیم داد پرونده گزینش افراد معطل بماند و باید کارها به‌سرعت و با دقت انجام شود.

علی کسرایی فر عضو هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی نیز بابیان اینکه نباید نگاه به بحث گزینش، نگاه تنگ‌نظرانه ای باشد افزود: باید در بحث گزینش به سمت و سویی حرکت کنیم که افراد در مسیر استخدام و گزینش دچار مشکل نشوند.

به گفته وی، باید حرکت هیئت مرکزی گزینش، منطبق بر سیاست‌های کلی هیئت عالی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی باشد و کارها به‌صورت دقیق، هوشمندانه و عالمانه پیگیری شود تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 5136987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha