۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۳

مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان؛

ذوب آهن برنده دیدار همشهریان/ صادقی: بازی سختی بود

ذوب آهن برنده دیدار همشهریان/ صادقی: بازی سختی بود

ذوب آهن اصفهان با برتری برابر فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار همشهریان در مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دیدار از چهارمین روز از مرحله سوم سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه با برگزاری دیدار بین دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیگیری شد.

دو تیم همشهری در این دیدار با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در تمامی دقایق، رقابتی پایاپای را از خود به جای گذاشتند و تقریباً در اکثر ثانیه‌های بازی با اختلاف یک گل پیش می‌رفتند تا جایی که نیمه اول این مسابقه هم با امتیاز ۱۳ بر ۱۳ مساوی به پایان رسید. با وجود اینکه سپاهانی‌ها معمولاً تا دقایق پایانی بازی از حریف خود پیش بودند ولی این تیم جوان ذوب آهن بود که با ارائه یک بازی هدفمند موفق شد این مسابقه را ۲۸ بر ۲۷ پیروز شود.

لازم به ذکر است که مرتضی فرزین طلب، بازیکن ذوب آهن در ثانیه‌های پایانی این دیدار با کارت قرمز داور دیسکالیفه و از زمین مسابقه اخراج شد.

صادقی سرمربی تیم ذوب آهن پس از برد تیمش در بازی حساس برابر فولاد سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود مخصوصاً ما در دفاع خیلی خوب بودیم البته اشتباهاتی داشتیم و تعداد زیادی تعلیق دو دقیقه‌ای گرفتیم اما دفاع خیلی خوب توانست حمله تیم رقیب را پوشش دهد.

کیوان صادقی با بیان اینکه امروز حرکت‌های انفرادی بازیکنانم خیلی خوب جواب داد، افزود: امروز شاید روز حمله تیم نبود. در این بخش خیلی خطا داشتیم و خوب کار نکردیم وگرنه می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی افزود: به هر حال بازی جلوی تیم‌های بزرگی که سابقه دیرینه ای در هندبال دارند، خیلی سخت است و مثل بازی با تیم‌هایی که فراز و نشیب زیادی دارند، نیست. به هر حال این برد را به باشگاه ذوب آهن که این گونه در هندبال سرمایه گذاری کرده، تبریک می گویم و همچنین به بازیکنان تیمم که با غیرت بازی کردند.

کد خبر 5139720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha