۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

معاون استاندار بوشهر:

رفع مشکلات دیلم با جدیت دنبال می‌شود

رفع مشکلات دیلم با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات شهرستان دیلم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات انتظامی و بندری شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات شهرستان دیلم تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و تلاش می‌شود که در سریع‌ترین زمان به دغدغه‌های مردم رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: با نظر کارشناسی نیروی انتظامی و کارشناسان، پاسگاه به انتهای بلوار خروجی شهر منتقل می‌شود، این نقطه پارامترها و مؤلفه‌های لازم را در خود دارد و به دو مسیر ورودی و خروجی شهرستان اشرافیت و کنترل دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: این اقدام باعث می‌شود که نیروی انتظامی مستقر در میدان به خوبی می‌تواند مأموریت‌های خود را انجام دهد.

بررسی مشکلات پاسگاه دیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: ورودی شهرستان دیلم به استان بوشهر بسیار مهم و استراتژیک است به دلیل اینکه ورودی دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به بوشهر است.

سرهنگ حیدر سوسنی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که هم مشکل مردم حل شود و هم دغدغه‌های امنیتی موجود برطرف شود.

در این نشست مقرر شد در خصوص مشکلات مربوط به جابجایی پاسگاه انتظامی شهید موسوی بررسی بیشتری به عمل آید و تحویل گیری بندر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان پیگیری شود.

کد خبر 5140338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha