۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

کمبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر رفع شود

کمبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر رفع شود

بوشهر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از فرصت‌ها استفاده و نیازهای مردم استان بوشهر به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنج‌شنبه در آئین افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی در بوشهر اظهار داشت: افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی در بوشهر اجازه انجام اقدامات تخصصی و پیشرفته‌تری را خواهد داد.

وی افزود: خوشحالیم که شاهد افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی توسط یک جوان متخصص، انقلابی و متولد نظام جمهوری اسلامی بوده و برای همه ما مایه افتخار است.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تابه‌حال اقدامات بزرگی در استان بوشهر انجام‌شده اما تا آن سطحی که باید متناسب با داشته‌ها و برخورداری استان از نعمات الهی باشد فاصله بوده و باید از فرصت‌ها استفاده و نیازهای مردم استان مرتفع شود.

جمیری اظهار داشت: امید است زمینه و شرایط برای بخش خصوصی در استان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان فراهم‌شده و تلاش‌هایی بیش‌ازپیش صورت گیرد.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما نیز به عنوان خدمت‌گزاران استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری با تمامی مدیران اجرایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه درمان استان بوشهر تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 5144617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha