۳ میلیون عراقی به حرم امامین عسکرین(ع) مشرف شدند

۳ میلیون عراقی به حرم امامین عسکرین(ع) مشرف شدند

با وجود محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، بیش از ۳ میلیون زائر عراقی در ایام شهادت امام هادی (ع) به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شهادت امام هادی (ع) و با وجود بسته بودن مرزهای این کشور و اعمال محدودیت برای ورود زوار خارجی، جمعی از عاشقان ائمه اطهار (ع) به حرم امامین عسکریین (ع) در شهر مقدس سامرا مشرف شدند.

زائران عراقی از راه‌های دور و نزدیک در ایام شهادت امام هادی (ع) به خانه امام زمان (عج) تشرف یافتند و در این ایام علاوه بر اینکه بسیاری با پای پیاده به این مکان مقدس مشرف شدند، در مسیر زوار نیز موکب‌های پذیرایی و اسکان تدارک دیده شده بود.

بر اساس گزارش منابع خبری عراق، همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) بیش از سه میلیون زائر به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شدند؛ این امر در حالی است که در بسیاری از کشورها همچنان محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود و تشرف به اماکن مقدس با ضوابط خاصی انجام می‌گیرد.

البته طی روزهای اخیر نیز محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مقدس عراق اعمال شده است و همین امر موجب خلوتی دوباره حرم‌های مقدس شده است. اما در ایام شهادت امام هادی (ع) جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با وجود شیوع کرونا و حتی تهدید داعش به سامرا مشرف شدند.

کد خبر 5151764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha