۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۴

احمدی‌بیغش در صحن مجلس:

مجلس نشان داد که با رئیس‌جمهور تعارف ندارد

مجلس نشان داد که با رئیس‌جمهور تعارف ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ارسال شکایت مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای قانون لغو تحریم ها نشان دهنده آن بود که مجلس با هیچ فردی حتی رئیس جمهور تعارف ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: لازم است از نمایندگان مجلس قدردانی کنیم که صبح امروز گزارش تخلف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به قوه قضائیه ارسال کردند و نشان دادند که مجلس با کسی حتی شخص اول اجرایی کشور یعنی رئیس جمهور تعارف ندارد.

وی افزود: با هر کسی که به مردم دهن کجی کند باید برخورد قاطع شود و مصوبه صبح امروز مجلس بسیار ضروری بود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از ابتدای کار خود باید ضمن تعامل با دولت، اقتدار خود را هم حفظ می کرد. بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کردند و سوال این است که امضای آنان کجا گم شد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که امروز مجلس شکایت خود از دولت را به قوه قضائیه ارسال کرد اما نفس عمل دولت بدتر از اصل کارش بود و مجلس به دلیل دهن کجی حسن روحانی به مردم ایران باید اقدامات لازم را انجام دهد تا با رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی برخورد قاطع شود.

کد خبر 5153617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشسته فرهنگی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      درود برمجلس انقلابی
    • جعفر تیموری IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      0 0
      مجلس باید در تمام امور نظارت جدی داشته و با قانون شکنان برخورد جدی کند. نظارت بر تورم و انتصابات و گزینشهاو پیگیری اختلاسها و ارزهای ذولتی و کلیه امور محوله به دولت را در نظر گرفته و رسد کند. موشکافی کرده و با متخلفین برخورد جدی کند.