۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷

سعیدی در صحن مجلس:

مردم سیستان باید نقطه تمایز خود را با معاندان خارجی اعلام کنند

مردم سیستان باید نقطه تمایز خود را با معاندان خارجی اعلام کنند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سیستان و بلوچستان باید نقطه تمایز خود با معاندین خارجی را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، معین‌الدین‌ سعیدی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس لازم است اتفاقات اخیر در سیستان و بلوچستان و کشته شدن سوخت‌بران در این استان را بررسی کند.

وی تأکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید نقطه تمایز خود با معاندین خارجی را اعلام کنند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرزنشینان غیور سیستان و بلوچستان همواره تمایز خود را با فرصت‌طلبان خارجی اعلام کرده‌اند و بر این اساس معاندین نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به پیوند ناگسستنی میان مردم و نظام ایجاد کنند.

سعیدی تصریح کرد: لازم است مجلس کمیته حقیقت‌یابی را تشکیل دهد، این افراد در استان سیستان و بلوچستان حضور یابند، حادثه اخیر را ریشه‌یابی کنند و امیدواریم مشکلات مرزنشینان حل و فصل شود.

کد خبر 5157470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      خواهش میکنم از واژه های ساختکی سوخت بر و کوله بر استفاده نکنید، این واژه ها از سوی معاندین نظام ساخته و پرداخته شده اند و از طریق رسانه های معاند این واژگان را وارد فرهنگ زبان و فرهنگ سیاسی ما کرده اند، قاچاق چی تنها واژه صحیح برای استفاده است نه سوخت بر، قاچاق چی سوخت بودند و آنان برخورد شده
    • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      حق هر حاکمیتی در هر گوشه جهان است که با قاچاق، قاچاق چی و ترددهای غیر رسمی مرزی که عامل نا امنی هستند برخورد نظامی و حقوقی کند، ریشه این مشکلات به یارانه سوخت برمیگردد، دیگر کشورها هم با قاچاق چی برخورد نظامی و حقوقی میکنند حتی خود دشمنان ما هم در مرزهای خود برخورد نظامی میکنن، دشمن بحران سازی میکند