۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰

علیرغم رسوایی بازگشایی مرکز نگهداری از کودکان مهاجر؛

بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!

بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!

وزارت خارجه آمریکا با طرح ادعایی عوامفریبانه امروز به نقل از بایدن ادعا کرد که واشنگتن و اوتاوا متعهد به ایجاد پناهگاه‌های امن برای آوارگان هستند!

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه آمریکا امروز شنبه و علیرغم رسوایی بازگشایی مجدد مرکز نگهداری از کودکان مهاجر آن هم بدون همراه (که در دوران ترامپ به انجام رسید) در پیامی توییتری ادعا کرد: جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که اوتاوا و واشنگتن علیه نقض‌ دموکراسی و آزادی‌ها در سراسر جهان کنار یکدیگر خواهند ایستاد!

وزارت خارجه آمریکا در این باره با طرح ادعایی عوام‌فریبانه به نقل از «بایدن» نوشت: ما قصد داریم از تعهدات مشترک خود به منظور ایجاد پناهگاه‌های امن برای آوارگان و درخواست کنندگان پناهندگی سیاسی و مسائل دیگر در این باره حمایت کنیم.

ادعای واهی حمایت از دموکراسی و آزادی‌ها و نیز ایجاد پناهگاه‌های امن برای آوارگان و درخواست کنندگان پناهندگی سیاسی در حالی از سوی وی مطرح می شود که اعضای دموکرات کنگره و فعالان حقوق بشر پیشتر از دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر بازگشایی مرکزی در تگزاس برای نگهداری از ۷۰۰ کودک مهاجر بدون همراه انتقاد کرده اند.

شبکه خبری فاکس نیوز دیروز در گزارشی اعلام کرد: سازمان مرگ و حفاظت مرزی (CBP) آمریکا صدها نیروی گشت مرزی را به مرزهای جنوبی اعزام کرده است تا با مهاجرانی از آمریکای لاتین، مقابله کنند. از این نیروها خواسته شده تا ۳۱ مارس در این مرز جنوبی مستقر باشند. برخی از کودکانی که وارد این مرز می شوند با هیچ فرد بزرگسالی همراهی نمی شوند.

گزارش مذکور می افزاید: این قطعا یک بحران مهاجرت است. وقتی همه چیز را کنار هم می گذاریم با توجه به تعداد کودکانی که در آنجا هستند، کووید-۱۹ و فقدان تاسیسات مناسب برای نگهداری این جمعیت خاص قطعا یک بحران مهاجرت است.

کد خبر 5157610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha