۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد

آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد

بوشهر - معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان‌ها و مناطق گناوه، دیلم، خارگ و ریگ اظهار داشت: تربیت دانش آموز خاص مربی پرورشی نیست و همه معلمان به یک اندازه در تربیت یک دانش‌آموز نقش دارند.

وی اضافه کرد: مربیان پرورشی برای فعالیت‌های پرورشی طرح‌های نو طراحی کنند که به مذاق دانش‌آموزان خوشایند باشد و باعث جذب دانش آموزان شود.

موحدی تصریح کرد: ۴ همایش قطبی، یک همایش استانی و ۱۸ همایش شهرستانی در حوزه پرورشی و تربیتی برگزار شده است و قدردان زحمات مربیان پرورشی بوده‌ایم.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در بین ۳۱ استان در تولید محتوا رتبه هفتم را به دست آورده‌ایم که می‌تواند جایگاه خوبی برای استان باشد.

ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری

امام جمعه گناوه در این مراسم گفت: هدف فضای مجازی و دشمنان سلب اعتقادات دینی و مذهبی از دانش‌آموزان و نسل جوان ما می‌باشد و ما باید با آموزش و راهنمایی‌های خود نسل جدید خود را آگاه سازیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی حسینی افزود: تربیت و ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری است و بعد از آن آموزش روحی نیز شکل می‌گیرد.

آموزش استفاده صحیح از تلفن به دانش‌آموزان

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: کار ما در زمینه تربیتی نسبت به گذشته سخت و دشوار شده است و باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

احمدی افزود: با توجه به ورود تلفن همراه به مدارس باید راه استفاده صحیح را به دانش آموزان آموزش دهیم.

کد خبر 5164649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha