۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۰

جام جهانی شمشیربازی مجارستان؛

چهار نماینده ایران وارد جدول ۶۴ نفره شدند/ حذف رهبری و ارسباران

چهار نماینده ایران وارد جدول ۶۴ نفره شدند/ حذف رهبری و ارسباران

جام‌جهانی شمشیربازی مجارستان در اسلحه سابر با صعود چهار نماینده کشورمان به جدول ۶۴ نفره و حذف دو نماینده دیگر کشورمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر مجارستان که از امروز در بوداپست آغاز شد و در جدول ۱۲۸ نفره این رقابت ها فرزاد باهر ارسباران در مصاف با نماینده گرجستان به برتری ۱۵ بر ۹ دست یافت و راهی جدول ۹۶ نفره شد. در این جدول اما وی مقابل نماینده چین با نتیجه ۱۵ به ۹ باخت و حذف شد. 

محمد فتوحی هم در جدول ۱۲۸ نفره مسابقات مقابل نماینده اسپانیا به برتری ۱۵ بر ۱۰ دست یافت. وی اما در جدول ۹۶ نفره مقابل نماینده آرژانتین متحمل شکست ۱۵ به ۱۲ شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

این در حالی است که دیگر نمایندگان کشورمان تا جدول ۶۴ نفره مسابقات پیش رفتند. در این میان مجتبی عابدینی و محمد فتوحی بدون بازی به این مرحله رسیدند. 

علی پاکدامن بعد از استراحت در جدول ۱۲۸ نفره موفق شد در جدول ۹۶ نفره مقابل نماینده اوکراین پیروز شده و جواز حضور در جدول ۶۴ نفره را بگیرد. نیما زاهدی هم که در جدول ۱۲۸ نفره استراحت داشت در جدول ۹۶ نفره حریف خود را از پیش رو برداشت و وارد جدول ۶۴ نفره شد. 

دیدارهای جدول ۶۴ نفره روز جمعه برگزار می شود.

کد خبر 5167311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha